Sikerrel szerepeltünk ismét!
A Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesületének célja hazai és nemzetközi tudományos hálózatokban való szakmai részvétel, hazai és nemzetközi neveléstudományi kutatások folytatása, támogatása, illetve fórum biztosítása a neveléstudományok művelőinek.
Május 23- 24. között közel 300 nevelés- és oktatáskutató osztotta meg egymással legfrissebb kutatási eredményeit 40 szekcióban.
Az EFOP-5.2.2-17 Transznacionális együttműködések Tanuló közösségek és társadalmi átalakulás: kelet-közép-európai tapasztalatok című projekt résztvevői a konferencia keretében arra vállalkoztak, hogy bemutassák eddigi eredményeiket annak kapcsán, hogy milyen szerepe van a tanulásnak, a felnőttek tanulásának, a közösségi tanulásnak a hátrányok leküzdésében. A jó gyakorlatok és kutatási tapasztalatok mellett a nem formális tanulásra és színtereire fókuszáltak az előadások, emellett a projekt keretében végzett nemzetközi kutatás eredményeit is bemutatták a kollégák.
A konferencián elhangzott előadások:
Barabási Tünde: Erdélyi felnőttek tanulási jellemzői különös tekintettel a tanulási motivációra Miklósi Márta – Barabási Tünde: A tanuláshoz való jog érvényesülése három országban – egy kutatás tükrében
Dósa Zoltán: Önmegtévesztés és ambivalencia a generációk villongásában
Márkus Edina: Innovációk a fogyatékosággal élő felnőttek képzésében és foglalkoztatásában
Márkus Edina – Viola Tamasova: A felnőtt tanulás motiváció
Máté-Szabó Barbara: A felsőoktatási szakképzés hallgatói az Észak-Alföld régióban
Szűcs Tímea: A zenei nevelés hatása a gyermekek fejlődésére
Pősze Andrea: Az IKT eszközök használatának jelentősége és szükségessége kárpátaljai filológus-pedagógusok körében
Gratulálunk!